NAGAJIVE GOSENICE

ZABAVEN PRIGRIZEK ZA OTROKE:

NAGAJIVE GOSENICE

Pozdravljeni! Jesen je tu in s tem tudi grozdje, ki ga imamo trenutno na pretek. Spodaj vam ponujam zdrav in zabaven prigrizek, ki naj popestri vaše jesenske dni, lahko pa si ga seveda privoščite tudi med igranjem Moje knjige iger.

Za nagajive gosenice potrebujete:

- belo grozdje

- rdeče grozdje

- sladkorne oči in čokolado

Postopek priprave je viden iz fotografij, vendarle pa imam za vas en predlog. Sama sem se pošteno namučila s tem, kako obdržati očke na grozdju torej na okrogli površini. Najprej sem poskusila z medom, pa ni šlo. Potem sem poskusila z jogurtom, to je šlo, a ni bilo videti najlepše. Nazadnje sem raztopila košček črne čokolade in jo z zobotrebcem nanesla na spodnjo stran oči in prilepila. No, tole pa je delovalo. 🙂 Če nimate teh sladkornih oči, jih lahko narišete kar z raztopljeno čokolado. Pa dober tek! 🙂

Kaj je moja knjiga iger? To je moj srčen projekt, ki sem ga ustvarila v tem letu. 💓

Moja knjiga iger je osebno prilagojena knjiga iger, ki vsebuje 3 poučne družabne igre in 3 zgodbe,

v katerih glavno vlogo igra vaš otrok. Izberete spol otroka, določite barvo las in vpišite ime otroka. 

V knjigi iger vas čakajo 3 zgodbe in 3 igre. Moja knjiga iger je zabavna, poučna in praktična. 

Več informacij: www.mojaknjigaiger.si






Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pečene puranje krače

Gobova juha z ajdovimi žganci

Prebranec s klobaso