VESELE POŠASTI

 ZABAVEN PRIGRIZEK ZA OTROKE:

VESELE POŠASTI

Pozdravljeni! Naj vam predstavim preprost, zdrav in zabaven prigrizek, ki bo otrokom zagotovo všeč!
Za pripravo potrebujemo:

  • riževe kruhke – lahko jih premažete tudi s sirnim namazom
  • češnjeve paradižnike – prepolovite jih in jih postavite v višino oči
  • črne olive – prepolovite jih in dopolnite oči
  • papriko – papriko narežite na trakove, če oblika ni ravno prava, jo z nožem malce oblikujte v nasmešek
  • mini mozarello – narežite jo na četrtinke in uporabite kot zobke pošasti
Kaj je moja knjiga iger? To je moj srčen projekt, ki sem ga ustvarila v tem letu. 💓
Moja knjiga iger je osebno prilagojena knjiga iger, ki vsebuje 3 poučne družabne igre in 3 zgodbe,

v katerih glavno vlogo igra vaš otrok. Izberete spol otroka, določite barvo las in vpišite ime otroka. 

V knjigi iger vas čakajo 3 zgodbe in 3 igre. Moja knjiga iger je zabavna, poučna in praktična. 

Več informacij: www.mojaknjigaiger.si








Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pečene puranje krače

Gobova juha z ajdovimi žganci

Prebranec s klobaso