NAJBOLJŠA POLETNA OMAKA

NAJBOLJŠA POLETNA OMAKA

"Omaka iz zelenjave, ki je imamo poleti v izobilju."

Jaz sem en tak zelenjavožer. :) 
Saj ne, da ne maram tudi vse ostale hrane, a starejša sem, bolj mi je všeč zelenjava. 
In poletje je raj za zelenjavo, po vseh vrtovih je v izobilju paradižnika, paprike, bučk in kumar. In točno to so sestavine, ki sestavljajo mojo najljubšo poletno omako. V spremljavi začimb, seveda. Sama sicer še nimam vrta, čeprav si ga v prihodnosti želim. A kdorkoli od poznanih ga ima, vedno reče, da ima bučk za izvoz in dobim kakšno za domov. :) Tako da zaenkrat to zelenjavo še žicam po domačih vrtovih, ker je pač stokrat boljša kot ona s trgovine. 
Naslednje leto pa me čaka že lastna gredica ... bomo videli :) Gremo kuhat omakco! :)



Čas priprave: 30 minut

Zahtevnost: nizka

Sestavine:
(za 4 osebe)

1 velika bučka
1 velik kumara
2 paradižnika
2 papriki
1 čebula
2 stroka česna
1 deciliter vode ali zelenjavne jušne osnove (sama uporabljam Vegeto natur)
sol, poper, peteršilj, bazilika, origano, ingver v prahu 
1 žlica olivnega olja


Priprava:
1. Vso zelenjavo tako lično naseckamo. :)


2.  Potem pa gremo lepo po vrsti. Na olju prepražimo čebulo in čez nekaj časa še česen. Nadaljujemo s papriko, nato bučko in kumaro in na koncu dodamo še paradižnik. Dolijemo 1 deciliter vode ali zelenjavne jušne osnove. Dodamo začimbe, zmešamo in pustimo cca 20 minut, da se počasi kuhlja.





To je vsa umetnost. :) Za najino kosilo sem dodala še dve pesti, polni zamrznjenih morskih sadežev in jih dodala na koncu za 5 minutk. Skuhala sem še rezance in kosilo je pripravljeno. 
Kosilo, ki kar kriči po poletju. Pa dober tek. ;)


Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pečene puranje krače

Prebranec s klobaso

Gobova juha z ajdovimi žganci