Piščančja rižota s špinačo

PIŠČANČJA RIŽOTA S ŠPINAČO

"Preprosto in zdravo kosilo."

Pred vami je recept "za vsak dan", ker takšnih idej in receptov v življenju rabimo največ. Tale rižota se pri nama pojavlja na jedilniku vsaj enkrat na 10 dni, in to v številnih različicah. Današnja rižota si je zaslužila svoje mesto na blogu, ker mi je bila tako zelo lepa, ko sem jo položila na bel krožnik. :) Ni pa samo lepa, ampak je tudi zelo zdrava, saj je sestavljena iz kupa zelenjave in polnovrednih žitaric. Gremo kuhat! :)


Čas priprave: 30 minut

Zahtevnost: nizka

Sestavine:
(za 3 do 4 osebe)

250 g riža (izbrala sem mešanico treh žit: riž, pira, ječmen)
300 g piščančjih stegen (lahko je tudi katero drugo meso, soja ali tofu)
2 stroka česna
1 velika paprika
100 g sveže mlade špinače
jušna osnova
začimbe po okusu: sol, poper, bazilika in origano so bile moja izbira
olivno olje

Za popestritev bi dodala še feta sir ali mocarelo, a ju nisem imela, pa je bilo prav tako zel okusno.


Priprava:
1.  Papriko narežite na trakce in jo popražite na malce olja. Meso narežite na majhne koščke in jih popražite. Na koncu dodajte še sesekljan česen in riž in na hitro popražite.
2.  Vse skupaj zalijte z jušno osnovo (jaz vlijem kar po občutku, če želite, pa poglejte zadaj na embalažo, v kakšnem razmerju z vodo, naj se riž skuha). Raje je dajte malce več kot premalo; pri teh polnovrednih žitih je super to, da se zlahka ne razkuhajo.
3. Na koncu postopoma dodajajte še špinačo, ki jo vmešajte v vročo rižoto, da upade. Če želite dodati še sir, ga vmešajte na koncu.


Jed ima že sama po sebi veliko zelenjave, a jaz pač jem riž z rdečo peso, zato sem si jo privoščila kot prilogo tudi tokrat. :) 
Pa dober tek! :)




Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pečene puranje krače

Prebranec s klobaso

Gobova juha z ajdovimi žganci