Odličen recept za brunch

ODLIČEN RECEPT ZA BRUNCH

"Hrustljavi kruhki z jajčko za povrh."

Pred dnevi smo z mamo in bratom imeli svoj družinski dan. Včasih si ga organiziramo, da se ponovno malce povežemo. K meni sta prišla ob enajstih, torej prepozno za zajtrk in prehitro za kosilo. Torej, kaj narediti? Konkreten zajtrk, manjše kosilo ... v tujini temu rečejo brunch, pri nas pa takšnega izraza še nimamo, morda bi ga lahko imenovali zajtrkilo? :) No, omislila sem si kombinacijo zapečenih kruhkov v dveh okusih, ob strani pa pečeno jajčko s tekočim rumenjakom. Pa poglejmo, kako pripraviti takšno slastno zajtrkilo. :)


Čas priprave: 30 minut

Zahtevnost: nizka

Sestavine:
(za 3 do 4 osebe)

810 rezin kruha (izbrala polnozrnatega s semeni)
810 rezin poljubnega sira
34 jajca

Nadev 1: hrenov mlečni namaz, kuhan pršut, kuhani špinačni listi (200 g), začinjeni s soljo, poprom, česnom v prahu, ingverjem v prahu in muškatnim oreškom.

Nadev 2: salsa (paradižnik, peteršilj, paprika, rdeča čebula, sol, poper, olivno olje), klobasa iz dimljenih piščančjih prsi, pesto genovese. 


Priprava:
1.  Predpriprava: špinačo sem umila in jo mokro položila v ponev, pokrila in kuhala na nizkem ognju, dokler ni upadla. Začinila sem jo z zgoraj naštetimi začimbami. Pripravila sem še salso, za katero sem narezala zgoraj našteto zelenjavo in začinila s soljo, poprom ter olivnim oljem. Pesto sem kupila (Sparovo znamko: je relativno ugoden in zelo okusen).
2.  Polovico kruhkov sem premazala s pestom, polovico s hrenovim namazom. Na tiste s pesto sem najprej položila prsi, nato salso in povrhu sir. Na tiste s hrenovim namazom sem položila kos kuhanega pršuta, kuhano špinačo in povrhu sir.






3. Kruhke sem zapekla v pečici, segreti na 200 C za prb. 10 minut, dokler se sir ni hrustljavo zapekel. Zadnjih pet minut sem na malce olivnega olja spekla še jajčka.


Ob jedi smo se okrepčali še z domačim ledenim čajem, ki sem ga pripravila iz skodelice limonino-ingverjevega čaja, jušne žlice medu, soka ene limone in treh skodelic hladne vode! 
Pa dober tek! :)



Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pečene puranje krače

Prebranec s klobaso

Gobova juha z ajdovimi žganci