ZLAGANJE TORTILJ V LETU 2021

ZLAGANJE TORTILJ V LETU 2021

"Kako se tega nismo že prej spomnili? :)"

Socialna omrežja je pred nedavnim preplavil video z inovativnim zlaganjem tortilj. Sama sem velika ljubiteljica te jedi, zato sem seveda morala zadevo takoj preizkusiti. Z dragim si sicer ne lastiva toasterja, zato sem tortilje popekla kar v pekaču za vaflje in vam povem, da je odlično delovalo. Včasih se je treba pač znajti. :) Po mojih izkušnjah je tovrstno zlaganje tortilj res praktično, saj vsebina ostane v tortilji, zapečenost pa ji da odličen priokus. Tukaj predstavljam sestavine, s katerimi sem tokrat nadevala tortilje, je pa res, da si zmeraj izmislim kaj novega. Mogoče pa vam dam kakšno idejo, kako ta teden pripraviti slastne tortilje. Gremo kuhat. :)


Čas priprave: 20 minut

Zahtevnost: nizka

Sestavine:
(za 4 osebe)

paket tortilj (8)

poljuben nadev, v tem primeru:
"zelhana" šunka, ki sem jo narezala na kocke in hrustljavo prepražila
paprika, paradižnik, beli fižol iz konzerve, kisla smetana, sol, poper, čili; vse skupaj sem v ponvi malce pokuhala
rukola
gauda


Priprava:
Tortiljo položimo na desko. Na sredini tortilje zarežemo do polovice. Nato jo obložimo z nadevom, mislim, da je najbolje, da sir damo samostojno na en del tortilje, da jo lepo sprime skupaj. Potem tortiljo za nekaj minut popečemo v opekaču in jed je pripravljena. Pa dober tek. :) Tukaj pa še delim z vami enega izmed posnetkov te tehnike zlaganja tortilj: POSNETEK





Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pečene puranje krače

Prebranec s klobaso

Gobova juha z ajdovimi žganci