SOLATA S KVINOJO IN SEZONSKO ZELENJAVO

SOLATA S KVINOJO IN SEZONSKO ZELENJAVO

"Sveže, zdravo in nasitno."


Moram priznati, da sem se s kvinojo pobližje spoznala šele letos. Zdi se mi zanimivega okusa; sicer mi ni tako zelo njami, da bi jo v jedilnik vključevala prepogosto, a vsake toliko se mi res zalušta. Še posebej v obliki sveže solate, ki si je pripraviš malo več in jo potem počasi ješ celi dan, kar še posebej pride prav ob vročih dneh, kot je današnji. Kvinoja ima visoko hranilno vrednost; je polna beljakovin, odlična je za želode
c, polna je antioksidantov, skratka pravijo ji super živilo. Zato pa si jo kar tu in tam privoščimo. :) Kvinoja zagotovo ni med cenejšimi živili, a je dobro vedeti, kje kupovati. Najcenejšo in super okusno kvinojo sva midva našla v Hoferju. No, če sem vas navdušila za kvinojo, si lahko spodaj preberete en predlog za to, kako jo uporabiti.


Čas priprave: 20 minut

Zahtevnost: nizka

Sestavine:
(za 2 osebi)

100 g kvinoje
2 papriki
2 paradižnika
1 mlada čebula
sveži peteršilj
1 majhna pločevinka koruze
limeta/limona
olivno olje
sol
poper


Priprava:
1. Kvinojo skuhajte po navodilih na vrečki. Načeloma se meša: 1 del kvinoje, 2 dela vode,15 minut. 
2. ŠNarežite izbrano zelenjavo in jo popražite na olivnem olju: začnite s čebulo, nadaljujte s papriko, nato dodajte koruzo, potem bučko in nazadnje še paradižnik, ki bo vse skupaj naredil sočno
3. Skuhani kvinoji dodajte pečeno zelenjavo in pustite, da se ohladi. Dodajte svež peteršilj, začinite z olivnim oljem, limetinim ali limoninim sokom, soljo in poprom.
4. 1/2 špargljev, ki ste jih narezali na kolobarčke dajte v mešalnik, dodajte zajemalko jušne osnove (tiste, v kateri so se kuhali šparglji), dodajte še kislo smetano, sol in poper in sok ene limete ali pol limone. Meni osebno je ljubše z limeto, a imam tudi sama običajno pri roki le limone. Vse skupaj zmiksajte, da dobite gladko omako. 

Solata je odlična samostojna jed, lahko pa si jo privoščite ob zrezku, školjkah ali pa rakcih, kot lahko vidite na spodnji sliki. Dodala sem še malce jogurta za svežino. K tej solati s kvinojo in z rakci na strani, bi se odlično podal kozarec polsuhega belega vina.
Dober tek! :)


Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pečene puranje krače

Prebranec s klobaso

Gobova juha z ajdovimi žganci