Goveji zrezki v naravni omaki

GOVEJI ZREZKI V NARAVNI OMAKI

"Klasika, ki nikoli ne razočara."

Tokrat pa vam predstavljam recept, ki nikakor ne spada v mojo cono udobja. Priznam, da zase menim, da znam odlično kuhati, predvsem tiste jedi, ki jih pokombiniram in spesnim sama. Ko pa pride do klasičnih, tradicionalnih jedi, ki zahtevajo sledenje receptu, potrpežljivost in vestnost pri kuhanju, no, takrat pa velikokrat "popušim na celi črti". 🙈 Tako sva že premnogokrat jedla goveje rezke, ki so bili žilavi, da ni bilo za jesti, razkuhane kruhove cmoke, sirove štruklje v obliki juhe ipd. Danes pa se vseeno lahko pohvalim, da sem se res trudila slediti navodilom in pripravila odlične goveje zrezke v omaki, ki si jih lahko rezal z vilico. Malce sem seveda naredila po svoje, a hvalabogu ne na ključnih mestih. 😄 Kar se pa tiče kruhovih cmokov ... še zmeraj ne znam narediti okroglih, ker mi razpadajo. Pa sem sprobala že sto receptov ... no, zato pa maso zmeraj zavijem v plastično folijo in skuham kot štruco ... tako pa gre. 😏 Torej, vsak kuhinjski poraz nas kaj nauči, mene so med drugim naučili pripraviti odlične goveje zrezke v naravni omaki. Gremo kuhat! 😀

Čas priprave: 2 do 2,5 uri (od tega 30-40 minut aktivnega kuhanja)
Zahtevnost: srednja

Sestavine:
(za 4 osebe)

4 goveji zrezki
4 (rdeče) čebule
2 žlički paradižnikovega koncentrata
1 lovorjev list
4 brinove jagode
po pol žličke: majarona, timijana, popra, česna v prahu, soli
2 dcl jušne osnove (sama uporabljam Vegeto natur)
2 žlički moke
olje/maslo


Priprava:
1. Segrejte 2 žlici olja ali masla. Na vročo maščobo položite zrezek (najprej 2, potem še 2) in jih popecite 1 minuto na vsaki strani. Odložite jih na stran.
2. Na drobno nasekljajte čebulo in jo prepražite na olju v isti ponvi, kjer ste pekli zrezke. Čebulo posolite, po potrebi dolijte nekaj kapljic vode in jo dobro popražite. Dodajte paradižnikov koncentrat in pražite še kakšno minutko.
3. V posodo nalijte 2 dcl vode in ji primešajte jušno osnovo ter vse naštete začimbe. Z mešanico prelijte čebulo in dodajte zrezke. Kuhajte prb. 1,5 ure, vmes malo pokukajte in premešajte.
4. Tik pred koncem v dobrem decilitru tople vode z vilico razžvrkljajte moko in jo primešajte omaki. Kuhajte še 5 minut. Jed je končana. :)


K zrezkom lahko ponudite kruhove cmoke, ajdovo kašo, restani krompir, dušeno zelenjavo ... Kot vidite, sem sama jed postregla s kruhovimi cmoki, za zraven pa sem zmešala še veliko skledo motovilca s kisom in bučnim oljem. Zraven bi se odlično podal kozarec temperamentnega rdečega vina, ki ga žal sama tokrat nisem imela na zalogi, zato sem se zadovoljila z dobrim starim špricerjem. ;)
Dober tek! :)



Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pečene puranje krače

Prebranec s klobaso

Gobova juha z ajdovimi žganci