Borovničevi muffini

BOROVNIČEVI MUFFINI 
"Slastna sadna pregreha."
Ti muffini so zelo preprosti za pripravo in so izjemnega okusa. Meni osebno je ta recept za muffine najboljši od vseh, ki sem jih poskusila. Lotila sem se jih, ker mi je moja draga tašča podarila ogrooomno borovnic. Večinoma smo jih pojedli kar tako, kot zdrav prigrizek, dve pesti pa sem prihranila za to odlično sladico. Pa gremo peč! :)  

Zahtevnost: nizka

Čas priprave: 10-15 minut priprave+20-25 minut pečenja

Sestavine:
(za 12 muffinov)

Testo
2 jajci
80g masla
80g bele moke
0,5 zavojčka pecilnega praška
1 vanilijev sladkor
60 g sladkorja

2 pesti svežih borovnic
1 dcl mleka ali sadnega soka (sok naj bo svetle barve, ne bo pobarval muffinov)


Priprava:
1. Stopljeno maslo, jajca in sladkor in vanilijev sladkor penasto umešajte.

2. Masi dodajte moko in pecilni prašek. Vse skupaj zmiksajte ter previdno vmešajte še borovnice.

3. V modele za mafine nadevajte prtičke proti prijemanju in v vsak model nadevajte eno žlico mase. Pečite prb. 25 minut na 180C.

Okrasite lahko s sladko smetano, grškim jogurtom, maskarpone sirom ali vanilijevo kremo, mi pa smo jih zmazali kar takšne, brez nadeva ob jutranji kavici in bili so odlični! :)




Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pečene puranje krače

Gobova juha z ajdovimi žganci

Prebranec s klobaso