Magdalenice

MAGDALENICE
"Francoske sladke školjkice, ki jih je občudoval že Proust."

Te sladice pa sem lotila iz zares zanimivega razloga. :) Ob zaključku študija za profesorico slovenščine, moram opraviti še prakso in tako sem nekaj časa sedaj preživela na eni od bližnjih gimnazij. Dijakom sem med drugim želela približati delo Marcela Prousta: Combrey, ki opisuje kako je doživel nehotni spomin, ko je ponovno poskusil magdalenice in lipov čaj, kot mu ju je nekoč ponudila njegova teta. Da bi to delo dijakom ostalo čim bolj v spominu, smo se ob branju Combreya seveda sladkali s krasnimi magdalenicami. Slaščica jim je bila všeč, literatura pa upam, da zaradi njih tudi kaj slajša. :)


Zahtevnost: nizka

Čas priprave: 30 minut

Sestavine:
(za cca 15 magdalenic)

3 jajca
100 g masla
100 g sladkorja (nekateri dajo več, a so meni potem osladne)
150 g presejane moke
1 zvrhana žlička nastrgane pomaranče (sama kupim kar sparovo zapakirano verzijo nastrgane bio pomaranče, ki je naravna, a ima intenziven okus in zagotovo ne bo grenila)
1 žlička vanilijevega ekstrakta (lahko daste seveda tudi pravo vanilijo, če jo imate)

pekač za magdalenice, jaz sem kupila tega
olje/stopljeno maslo za namastitev pekača


Priprava:
1. Stopljeno maslo in sladkor penasto zmiksajte.
2. Dodajte pomarančno lupinico in vanilijo. Sedaj mešajte in postopoma dodajajte jejce za jajcem.
3. V posodo presejte še moko. In zmešajte v enotno zmes (ne mešajte predolgo, da masa ne bo zbita).
4. Če vam čas dopušče, dajte testo počivat na hladno za uro ali dve.
5. Pekač namastite in ga nadevajte z maso. Pecite na 190C, 10-15 minut do živo rumene barve. 


  • Čeprav je pekač silikonski, ga je bilo potrebno namestiti, sicer se ni lepo videl vzorec školjkic. Sama sem v en prostorček vlila malo olja, potem pa to olje s čopičem porazdelila po ostalih posodicah. 
  • Nekateri na koncu magdalenice potresejo še s sladkorjem v prahu, a se meni to ni zdelo prav nujno. :)
  • Če nimate pekača za magdalenice, lahko uporabite tudi pekač za muffine.



Magdalenice lahko ponudite skupaj s toplim lipovim čajem, kot se je tega spominjal Proust v svojem Combreyu.


Dober tek! :)



Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pečene puranje krače

Gobova juha z ajdovimi žganci

Prebranec s klobaso