Čokoladno-borovničeva torta

ČOKOLADNO BOROVNIČEVA TORTA
"Omamna kombinacija bogate čokolade in svežih borovnic."

Tale torta se mi je nekako "risala" v glavi že nekaj časa. Potrebovala sem le še priložnost, da je spečem in končno je prišla. Nekako sem si predstavljala, da združila dve sladici, ki sicer delujeta samostojno. Dno sem naredila po receptu za brownije, borovničev del pa ukradla pri drugi torti, ki ima sicer spodnji del sestavljen iz mletih piškotov. In tako je nastala tale torta, ki je mimogrede božanskega okusa. S torto je časovno sicer precej dela, dobro pa je, da tehnično ni zelo zahtevna, kar ustreza tudi meni, saj mi peka ne gre zmeraj prav dobro od rok. ;) No, za piko na i sem želela torto še okrasiti v smislu, da čokolada ob strani teče po torti, kot sem to večkrat videla pri kakšnih profijih. No, uspelo ni glih v nulo, a mislim da je za prvič kar lepa. 
No, pa gremo peč! ;)


Zahtevnost: srednja

Čas priprave: 1 ura + peka + hlajenje

Sestavine:
(pekač za troto za normalnih 12 kosov torte)

Čokoladni biskvit:
125 g masla
130 g navadne temne čokolade
šilce ruma, če vam je všeč
125 g  sladkorja
1 paketek vanilijevega sladkorja
90 g moke
25 g kakava v prahu
3 jajca

Borovničev sloj:
150 g sira mascarpone
200 ml sladke smetane
200 g borovnic (lahko so tudi zamrznjene)
2 žlici sladkorja v prahu
5 listov želatine

Za okras:
sveže borovnice
150g temne čokolade


Priprava:

1. Čokoladni biskvit
Stopite čokolado in maslo (lahko v mikrovalovni, lahko nad paro) in ohladite do mlačnega. Sladkor in jejca penasto stepite. Dodajte suhe setavine in rum. Dolijte še čokolado in vse skupaj zmešajte v enotno zmes. Pekač za torto namastite in vlijte zmes. Pecite na 180C cca 20 minut (spremljajte z zobotrebcem). Ko je biskvit pečen ga ohladite.
2. Borovničev sloj
Borovnice in sladkor segrejte na nizkem ognju. Borovnice zmeljite in še vročim primešajte želatino, ki ste jo poprej namočili v hladni vodi. Stepite smetano. Ko se borovnice ohladijo, jim primešajte mascarpone, nato pa še stepeno sladko smetano. Vse skupaj nadevajte na ohlajen čokoladni biskvit in postavite v hladilnik.
3. Dekoracija
Za dekoracijo kot je na sliki, najprej stopite čokolado z nekaj žlicami mleka (jaz jo postavim kar v mikrovalovno pečico za kakšno minutko do dve). Gostota čokolade mora biti dovolj redka, da teče in dovolj gosta, da se obdrži po robovih. Za primerjavo lahko vzamemo gostoto mase za šmorn. Potem čokolado nadevajte v vrečico in počasi vlijvajte po robu, da steče po torti, nekaj pa je ostane tudi na vrhu. Pa vso srečo ;) Dekoracijo lahko zaključite s svežimi borovnicami.


Veliko uspeha pri peki in veliko užitkov ob degustaciji.
 Da bi si vsi prste polizali! ;)




Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pečene puranje krače

Gobova juha z ajdovimi žganci

Prebranec s klobaso