Humus z bučnim oljem

HUMUS  Z BUČNIM OLJEM
"Lahek, zdrav, čudovit in izjemno okusen prigrizek."
Humus sem na mojem blogu že predstavljala. Tokrat ga predstavljam v nekoliko drugačni luči. Sprememba v receptu je minimalna, sprememba v okusu pa maksimalna! ;) Olivno olje sem zamenjala z bučnim in če mi je bil humus všeč prej, mi je sedaj še toliko bolj. Sama prihajam iz severovzhodne Slovenije, čeprav že nekaj let živim v Maiboru. Skratka, v naših koncih je bučno olje zakon, obvezno, mus! In potem ga skušam podtakniti kamor se le da. ;) No, ta humusu je res odličen, pa še izgled prigrizka je fantastičen in pričara pravi spektakel, ko ga pred goste posavite na mizo. Potrebno bo 5-10 minut sekljanja in miksanja in to je to. Lotimo se dela ...


Zahtevnost: nizka

Čas priprave: 5-10 minut (+ dodaten čas za sekljanje zelenjave, če tega niste še zelo vešči)

Sestavine:

250 g čičerike iz pločevinke (kupite pakirano kot fižol)
3-4 žlice bučnega olja
1 žlica limoninega soka
0,5 čajne žličke česna v prahu
0,5 čajne žličke soli
2 ščepca popra
pol čajne žličke suhe bazilika
2 ščepca ingverja v prahu
Količino začimb lahko seveda prilagajate, po mojem okusu, mora biti krepko začinjeno, tudi soli mora biti dovolj, da zaokroži okus. Če imate radi pikantno, dodajte še čili.

Za pomakanje: korenček, paprika, zelena, slane palčke.

Priprava:

Vse našteto preprosto stresite v blender in zmiksajte. Če bo zmes presuha po žličkah dodajajte malce vode, vendar ne toliko, da bi bilo tekoče. Če se vam ne zmelje popolnoma, lahko kasneje večje dele zmečkate še z vilico.



Predlagam vam, da nekaj čičerik prihranite za dekoracijo, končno jed pa pokapate še z malce bučnega olja in posipate z bučnimi semeni, če jih imate.
Pa dober tek! :)

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pečene puranje krače

Gobova juha z ajdovimi žganci

Prebranec s klobaso