Veganski biftek

VEGANSKI BIFTEK
"Zelenjavni namaz, ki tako ali drugače spominja na klasično mesno različico."


Sama sicer nisem veganka, a mi je brezmesna prehrana zelo zanimiva. Še posebej pa me pritegne, ko preberem, da določena jed zelo spominja na mesno različico. Tako je bilo tudi pri tem bifteku, zato me je seveda firbec matral dovolj, da sem se ga tudi lotila. :) Kot zmeraj do sedaj, ko sem prebrala, da ima nemesna jed praktično enak okus kot mesna različica, sem bila malce razočarana in tudi tokrat je bilo tako. A vendar moram poudariti da je namaz, ki ga predstavljam, izjemno okusen in bi ga lahko jedla kar na žlico! ;) Gremo miksat!


Zahtevnost: nizka

Čas priprave: 10 minut

Sestavine:

pol skodelice leče (nekateri jo kuhajo in ohladijo, jaz sem vzela kar konzervirano iz Spara).
pol skodelice sušenih paradižnikov (sama jih imam v olju, zato posebej olja nisem več dodajala, če imate pa paradižnike na suhem, pa le dodajte kakšno žlico olja).
majhna čebula
2 stroka česna
1 čž kaper
2-3 kisle kumare
pol žličke redeče paprike
1 žlička gorčice
svež peteršilj (sama sem dodala luštrek, ker peteršilja ni),
čili in poper za pikantnost

Seveda lahko dodate še kakšne skrivne sestavine vašega bifteka. Koncept je tak, da meso nadomesti leča in sušeni paradižniki, vse ostale sestavine pa ostanejo takšne, kot bi jih dodali mesnemu bifteku.


Priprava:

Vse sestavine po potrebi malce nasekljajte in jih zmeljite v multipraktiku ter ohladite. Namažite ga na kos dobrega kruhka, potresite z malce peteršilja in uživajte. :)

Dober tek! :)





Komentarji

Objavite komentar

Komentar/Comment

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pečene puranje krače

Gobova juha z ajdovimi žganci

Prebranec s klobaso