Velikonočne čokoladne lizike

VELIKONOČNE ČOKOLADNE LIZIKE 
"Zabavno in okusno velikonočno darilce."
Kot vsako leto, sem tudi letos želela za velikonočne praznike pripraviti sladico, ki bi razveselila predvsem otroke. S prihajajočo pomladjo me vse bolj navdušujejo pisane zadevice, zato so takšna tudi letošnja darila. 
Priprava tehnično sicer ni zahtevna, vzame pa kar nekaj časa in prostora, zato jo težko proizvedemo v velikih količinah. Sama sem jih pripravila 8, 
ki sem jih zlahka sušila na dveh pekačih. 
Upam, da sem vas navdušila za "pockanje po kuhinji". 
Obilo užitkov vam želim. ;)

Zahtevnost: nizka

Čas priprave: 30 minut + hlajenje (na balkonu 2-3 ure, v zamrzovalniku pol ure, v hladilniku kakšno uro...)

Sestavine:
(za 8 lizik)

250 g čokolade (uporabite raje kakovostno čokolado, ne tiste za kuhanje, če želite je lahko mlečna, sama pa sem uporabila 65% čokolado, ki je bila všeč tudi otrokom)
 poljubne mrvice, bombončki, posipi
palčke za ražnjiče
peki papir  
kartonasti trak
lepilni trak

Priprava:
1. Čokolado stopite v vodni kopeli; v loncu zavrite vodo in nanjo položite posodo s čokolado in jo, med tem ko se topi, večkrat premešajte.


2. Na pekač razprostite peki papir in nanj položite palčke. Iz kartona oblikujte jajce in model pritrdite z lepilnim trakom.

3. Model položite na leseno palčko in z žlico dodajte čokolado. Pri mojem modelu sta 2 žlici bili dovolj. Potem model odtranite. Masa se bo še malce nepravilno razlila, ampak nič za to, saj so to domača čokoladna jajčka. :)

4.Ko je čokolada še tekoča, jajčka poljubno okrasite z mrvicami ali drugimi posipi. Palčke dajte na balkon za nekaj uric ali si pomagajte s hladilnikom/zamrzovalnikom. 
Da boste lažje ocenili kdaj je čokolada strjena, dodajte na peki papir malce čokolade za "štihprobo". Pri odstranitvi si lahko pomagate z nožem ali s čim podobnim.


Pa še zavita različica.


...in seveda še najpomembnejše - otroško veselje. :)

 

Želim vam lepe praznike! :)

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pečene puranje krače

Gobova juha z ajdovimi žganci

Prebranec s klobaso