Torta iz tortilj

TORTA IZ TROTILJ
"Zanimivo in okusno kosilo."
Zadnjič mi je ostalo nekaj tortilj in nisem želela, da jih spet jemo na klasičen način, se pravi zavite z  nadevom, zato sem jih poskusila narediti v obliki torte ali lazanje. In veste kaj? Zadeva je bila zelooo uspešna. :) 
Edino na kar vas opozarjam je, da jed pojeste še toplo, saj se pri pogrevanju ne obnese najbolje, ker deluje nekoliko premočeno.
Pa veselo kuhanje vam želim! :)

Zahtevnost: nizka

Čas priprave: 45 minut

Sestavine:
(za 4 osebe)
4-6 tortilj (odvisno koliko plasti želite)
40 dag piščanca
1 pelati
zelenjava po izbiri (jaz sem popražila zamrznjeno mešanico mehiške zelenjave)
20 dag sira, ki so dobro topi (npr. gavda, edamec...)
sol
poper
čili
olje




Priprava:

1. Meso narežite na kocke in ga popecite v naoljeni ponvi. Naribajte sir.
2. Dodajte še zelenjavo in vse skupaj prepražite. Dolijte še dobro polovico pelatov, začinite in malce pokuhajte.
3. Po dnu okroglega pekača vlijte preostanek pelatov in jih po okusu začinite. Nato začnite z zlaganjem: tortilja, nadev, malo sira in tako vse do vrha, ki ga prelijte še s tekočino, ki je ostala od nadeva in potresite s sirom.
4. Pecite v pečici na 200C prb. 20 minut, oz. dokler ni sir zapečen po vašem okusu. Jaz sem ga zapekla celo malo preveč. :)



Ponudite s svežo solato in kozarcem rdečega vina ali sangrije.
Dober tek! :)

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pečene puranje krače

Gobova juha z ajdovimi žganci

Prebranec s klobaso