Slana crostata

SLANA CROSTATA 
(2 okusa: mleto meso&gavda in špinača&camembert)
"Odlična kombinacija hrustljavega in sočnega v dveh okusih."

Za tole jed se dobila pravzaprav  idejo v naši kuhinji, kjer hodim v službo. 
Tale crostata je imenovana tudi preprosto pita, kar sicer tudi je, vendar kot vse najboljše jedi na svetu je tudi ta - italijanska. ;) V klasiki je zadeva ponavadi sicer sladka, a ker smo pri nas bolj slanojedi sem jaz pripravila slano različico. In rezultat je O.D.L.I.Č.N.O. ;) 
Bistvo je, da je dno iz listnatega testa, ki se hrustljavo zapeče, potem sledi s sirom pomešan nadev, ki se "vleče", ko ga jeste, nad tem sledi puhasta jajčna zmes in na vrhu zapečena skorjica. Če pa zdaj niste postali lačni... :)


Zahtevnost: nizka

Čas priprave: dobra urca

Sestavine:
(za 4 osebe, a pazite zadeva je zelo slastna ;))

Osnova:
250 g listnatega testa
Nadev:
Nadev je seveda poljuben. Izberite si glavno sestavino in jo pomešajte z izbranim sirom. V mojem primeru sem popekla 20 dag mlete govedine in primešala 15 dag gaude, v špinačni verziji sem uporabila 250 g zamrznjene špinače v listih in 15 dag sira camembert. Vsemu sem dodala seveda še izbrane začimbe. 

Jajčna zmes s krojico:
4 jajca
250 ml smetane za kuhanje
sol
poper
peteršilj

Priprava:

1. Listnato testo razvaljaljajte na pomokani površini in ga položite v namaščen pekač.

2. Pripravite nadeve (meso popecite, začinite in dodajte sir, špinačo skuhajte, odcedite, dodajte sir in začinite). Nadev položite na listnato testo.

3. V posodi stepite jajca s smetano in jih začinite. Zmes prelijte po crostati.

4. Vse skupaj pecite v pečici na 180C prb. 40 minut, da se jajčna zmes zlatorjavo zapeče.



Postrezite s skledo sveže solate in kozarcem polsuhega vina.
Dober tek! :)



Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pečene puranje krače

Gobova juha z ajdovimi žganci

Prebranec s klobaso