Morski pes v foliji

MORSKI PES V FOLIJI


Pozdravljeni vsi skupaj po dolgem času... trenutno je v naših krajih bilo sejemsko obdobje kar pomeni, da sem imela dela vrh glave in nisem skuhale nič takega kar bi bilo vredno deliti z vami. ;) Zato pa imam danes za vas en zelo njaamii recept. 

Pred kratkim je prišla na obisk moja družina in želela sem, da bi kosilo bilo malce bolj "spektakularno" kot po navadi... tako sem se odločila za "folijo presenečenja". 
Pečenje v foliji je sicer zelo praktična zadeva, saj si jo lahko pripravimo v napreji in tako rešujemo tudi probleme z družinskimi člani, ki jim kuhalnica ni blizu. V folijo nadevamo različno zelenjavo in kuhan krompir, kos mesa ali ribe, prelijemo s kakšno omako in zapakiramo. Do naslednjega dneva se bo vse skupaj super mariniralo, tisti, ki bo začutil lakoto, pa folijo samo pristavi v pečico in počaka slabe pol ure, da je kosilo končano. Idejo sem ukradla pri mojem velikem vzorniku Jamieju Oliverju, ki toliko kuha s pomočje folije, da pravi, da ga sponzorira NASA. :D Pa veselo kuhanje vam želim. :)

Čas priprave: predpriprava 15 minut + prb 25-30 minut pečenja

Sestavine:
(za 1 folijo)

1 kotlet morskega psa (dobite ga zamrznjenega v večjih supermarketih)
poljubna zelenjava (paradižnik, stročji fižol krompir, paprika, mlada čebula, koromač, špinača, koruza, cvetača, brokoli itd.)
zelišča (kar imate pri roki, npr. peteršilj, drobnjak, bazilika, koper itd.)
2 rezini limone/limete

Omaka: peteršilj, kisla smetana, dijonska gorčica, sol, poper, paradižnik, čili, paprika, limonin sok, olivno olje

Priprava:

V bistvu vse skupaj samo zložimo v folijo in pečemo 25-30 minut (odvisno od debeline in vrste mesa-ocenite po občutku) na 180C.

Zelenjava:
Nekatero zelenjavo bo potrebno predhodno nekoliko skuhati, takšen je npr. krompir, brokoli, cvetača in stročji fižol. Papriko, čebulo in podobno lahko dodate kar presno.

Zelenjavo položite na dno, meso po položite na vrh. Vse skupaj še malce posolite, prelijte z omako in pokapajte z olivnim oljem ter zavijte.

Omaka:
Za pripravo omake sestavine dodajte v blender in jih zmeljite v gladko omako. Glede količine posameznih  sestavin delajte po ubčutku. Kuhanje ni kot pečenja, da se je mer potrebno dobesedno držati. Če boste razmerja poskušali sami, boste slej kot prej ugotovili kaj vam je všeč. Poleg tega boste dobili veliko novih idej. Kar pogumno, "zasrati" nimate kaj! ;)

Zavijanje: 
Najbolje bo, da pogruntate svojo verzijo zavijanja. :) Jaz sem odrezala dva večja dela folije. Na spodnjega sem nadevala sestavite, z drugim prekrila in zavila na vseh straneh. Pazite, da bo folijo res dobro zavita, da para in sokovi ne bodo uhajali.

Pa veselo kuhanje in zvijanje ter odvijanje folij vam želim! 

Dober tek! :)


Tako pa izgleda, ko se odvija žepek presenečenja... :)






Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pečene puranje krače

Gobova juha z ajdovimi žganci

Prebranec s klobaso