Zelenjavni ragu

ZELENJAVNI RAGU
"Kosilo v manj kot petnajstih minutah."

To jed pravzaprav ne želim predstaviti kot "recept", ampak samo osnovo za mnogo odličnih jedi. Fora je samo v tem, da najrazličnejšo zelenjavo zelo na drobno narežete/naribate ali preprosto date v multipraktik. 
Zelenjava, zelenjava, zelenjava...
Za osnovo izberite kakšno čebulnico, vendar naj bo raje to kakšen por ali mlada čebula, saj bo navadna čebula dala močan okus. 
Ko imate izbrano zelenjavo nasekljano (jaz sem izbrala, por, korenček in papriko), vse skupaj prepražite z malce olivnega olja na močnem ognju in po nekaj minutah zalijte z dobrim decilitrom jušne osnove. Dodajte še kakšno konkretnejšo zelenjavo, da bo jed bolj nasitna, npr. kuhano čičeriko ali fižol. 
Začimbe
Začimbe so spet popolnoma vaša izbira, meni se je tokrat zaluštalo malo Indije, zato sem dodala žličko curry paste in mešanice začimb "garam masala". Seveda bo odlično tudi z bolj "domačimi" začimbami. Po vrhu potresite svež peteršilj ali baziliko če ga imate, meni ga je žal zmanjkalo. Sama sem potresla tudi chia semena, ki jih sicer ne smete preveč segrevati, so pa odlična za vaše telo. 
Dodatki
Če želite lahko jed tudi malce zgostite s škrobom, moko, smetano, lahko pa del zelenjave preprosto pretlačite in tako dosežete nekoliko bolj gosto jed. 
Če vam jed brez mesa ne diši, lahko ob začetku kuhe brez problema popečete zraven kakšnega piščanca, klobaso... Zraven si privoščite še kakšno dobro solato, sama sem izbrala rukolo. 

Pa veselo kuhanje in dober tek! ;)




 

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pečene puranje krače

Gobova juha z ajdovimi žganci

Prebranec s klobaso